- Strona 2 / kolejne strony ⇓
- Mesa 23.3-rc4
-
Mesa 3D to biblioteka funkcji graficznych udostępniana wraz z kodem źródłowym, będąca otwartą implementacją OpenGL. Kiedyś jej wydania były aktualne także pod AmigaOS, obecnie możemy tylko śledzić dalszy rozwój tej biblioteki. Mesa w wersji 23.3 będzie przygotowywana do premiery za tydzień lub dwa.
Dodano: 2023-11-18 16:38, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 4 (ostatni: 2023-11-22 09:52)
- Task Force - ważna lekcja z przeszłości
-
Task Force to turowa strzelanka drużynowa stworzona przez Marka Sheeky'ego i wydana jako "shareware" na początku lat 90-tych. Tutaj znajdziecie dokładny opis tego jak zaprojektowano tę grę. Gra powstała w asemblerze 68k w 4549 liniach kodu. Mark wykorzystał także 160 kB grafiki, 100 kB sampli i dwa utwory muzyczne. Wszystko wyprodukował sam, użył tylko zewnętrznej procedury do odtwarzania modułów Protrackera.
Dodano: 2023-11-17 10:19, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 1 (2023-12-03 11:52)
- RedPill 0.9.28 i Scorpion Engine 2023.3
-
Silniki do tworzenia gier dostępne są w nowych wersjach - RedPill 0.9.28 i Scorpion Engine 2023.3. Dla "czerwonej pigułki" dostępny jest także samouczek, a SE ma wprowadzające wideo, które dołączyliśmy do tego newsa.
Dodano: 2023-11-16 21:37, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 5 (ostatni: 2023-11-27 18:52)
- Powstaje system "Apollo"
-
Dietmar Planitzer prowadzi projekt mający na celu napisanie "Apollo" - eksperymentalnego systemu operacyjnego dla Amigi 3000/4000 (sprzętu z procesorem 68030 - w planach także Atari TT i Falcon). System ten ma być wielozadaniowy, jednak zamiast wątków używać "wirtualnych procesorów" oraz kolejek. Wirtualne procesory mogą być przenoszone pomiędzy aplikacjami przez Apollo w zależności od potrzeb. Aplikacje korzystają z kolejek wysyłkowych, aby poinformować Apollo, co chcą wykonać równolegle.
Dodano: 2023-11-16 17:47, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 3 (ostatni: 2023-11-18 17:23)
- SDDDE
-
SDDDE to projekt małego silnika 3D dla "gołej" Amigi 1200 w C/C++ od Rst7/CBSIE. Jest to cenny (dla wszystkich próbujących swych sił w programowaniu) przykład, bo jego kod źródłowy jest dostępny na serwerach GitHub.
- Identify-library 43.2
-
Identify-library jest współdzieloną biblioteką, która pomaga określać różnego rodzaju parametry systemowe (m.in. model Amigi, CPU, wersję systemu, RAM, chipset, a także nazwy kart w komputerze, alerty czy wywołane funkcje).
- AmigaOS MUI C++ wrapper
-
Rafał Zabdyr (TDolphin) pisze wrapper C++ dla MUI. Kod jest publicznie dostępny na GitHub, nie wszystkie klasy, atrybuty i metody MUI są już zaimplementowane - prace trwają. W innym publicznym repozytorium można także zobaczyć przykłady kodu w C++ dla AmigaOS/MorphOS.
komentarzy: 1 (2023-11-01 14:40)
- Wywiad i wspomnienia: Chris Huelsbeck i Andrew Braybrook
-
Można przeczytać wywiad z muzykiem Chrisem Huelsbeckiem (Turrican, Jim Power, Apidya, R-Type) oraz tekst Andrew Braybrook'a (Rainbow Islands, Paradroid 90, Realms, Fire and Ice, Uridium 2) - pisze w nim o swoich początkach z programowaniem, a także o jego trochę późniejszym 16-bitowym okresie, gdy stworzył silnik "AMP".
Dodano: 2023-10-31 09:14, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- amiga.org.pl odcinek 22 i 23
-
Portal amiga.org.pl od początku tego roku wydaje podkasty regularnie, w formie comiesięcznych podsumowań. Odcinki mają około 20 minut. Można je odsłuchać między innymi na Spotify i iTunes. Z odcinkami 22 i 23 można zapoznać się także tutaj.
- Poprawki dla sond Voyager wystrzelonych w 1977 roku
-
"Voyager" kojarzy się nam przede wszystkim z muzykiem i redaktorem - Bartkiem Dramczykiem lub ewentualnie (kto pamięta?) z amigową przeglądarką internetową od firmy VaporWare. Kto by tam pamiętał jeszcze o jakiś sondach kosmicznych wystrzelonych zanim powstała pierwsza Amiga, w dodatku znajdujących się już poza Układem Słonecznym? Okazuje się jednak, że inżynierowie w NASA o nich nie zapomnieli, a nawet... aktualizują oprogramowanie sterujące tym sprzętem ("firmware").
Dodano: 2023-10-29 17:04, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia dodaj komentarz
- Proceduralne poziomy w AMOS
-
Rob Smith (kanał RobSmithDev) na dołączonym filmie wyjaśnia technikę proceduralnego generowania poziomów na przykładzie gry w języku AMOS, dla której musi wygenerować dużą liczbę poziomów. Pokazuje także jak przyspieszyć algorytm i w efekcie stworzyć prosty labirynt.
- Jak zakodować efekt "X-Rotator"
-
"X-Rotator" to efekt popularny w wielu starych, klasycznych amigowych demach. No blogu Slummiego z grupy Spaceballs znajdziecie opis w jaki sposób został on przygotowany w 4k intrze Candiru wystawionym wiosną 2023 roku na party Revision.
Dodano: 2023-10-29 16:02, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Amiga38 Community Award dla Claude i Michała
-
Claude Schwarz i Michał Schulz podczas imprezy Amiga 38 otrzymali pierwszą nagrodę (kategoria "Hardware") od amigowej społeczności - "Amiga38 Community Award" za projekt PiStorm i Emu68. W mediach społecznościowych poinformował o tym @Claude1079.
Dodano: 2023-10-13 20:18, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia komentarzy: 2 (ostatni: 2023-10-22 15:39)
- SDL 2.28.4 Release Candidate 1
-
Juha "capehill" Niemimaki opublikował dwa dni temu w GitHub pierwszą wersję RC 2.28.4 biblioteki multimedialnej SDL dla Amigi. SDL 2 wymaga AmigaOS 4.1 Final Edition i opcjonalnie OpenGL ES 2.0.
komentarzy: 1 (2024-02-14 14:56)
- Wideo tutoriale: Scorpion Engine, Blitz Basic i AMOS
-
W sieci dostępnych jest w ostatnim czasie wiele filmów instruktażowych dotyczących programowania pod Amigę. Mamy zapis "live stream" z wykorzystania silnika Scorpion, podobny zapis z programowania w Blitz Basicu oraz regularne materiały od Yawning Angel na jego kanale w dużej mierze poświęconym programowaniu w języku AMOS.
Dodano: 2023-10-11 19:47, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Visual Studio Code - amigowe rozszerzenia
-
Dla jednego z najpopularniejszych edytorów kodu źródłowego, czyli VSC (Visual Studio Code, nie mylić z Visual Studio - to inny projekt Microsoftu), dostępnych jest kilka "amigowych" wtyczek, które wspierają programowanie dla "przyjaciółki". Ostatnio zaktualizowane zostały m.in. wtyczka dla C/C++ (do wersji 1.74), wtyczka do Blitz Basic 2 (wersja 0.9.1) i wtyczka Amiga Assembly (wersja 1.8.3).
Dodano: 2023-10-10 19:01, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Kod źródłowy gier w AmiBlitz3
-
Sami Vehmaa udostępnił kod źródłowy swoich gier The Oregon Trail, Mission2Mars i Visual Novel. Gry zostały napisane w AmiBlitz3. W archiwum znajdziecie także kod odtwarzacza audio ReelDeck, docka QDockLE i programu Wrapper. Wszytko działa pod AHI i RTG. Cena za kody źródłowe to 3 USD lub więcej.
Dodano: 2023-10-10 10:37, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Amiga Game Framework 1.1
-
Amiga Game Framework to biblioteka przeznaczona do programowania gier 2D i multimediów na AmigaOS 4. Oferuje przyjazny dla użytkownika i intuicyjny interfejs API w języku C do grafiki 2D, odtwarzania dźwięków, czytania danych wprowadzanych przez użytkownika i nie tylko.
Dodano: 2023-09-12 17:55, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 4)
-
W tym jest świetny współczesny system Maca, że praca w CLI jest czymś całkowicie normalnym, podobnie zresztą jak było i nadal jest pod AmigaOS. Dlatego w CLI pozostajemy i po sprawdzeniu miejsca, gdzie zainstalowane jest Qemu możecie odszukać w nim jeszcze katalog "bin". Tam odkryjecie, że Qemu nie jest "jednym bytem", a całą grupą różnych wersji "qemu-system-" emulujących rożne architektury. Nas oczywiście interesuje ta: qemu-system-ppc.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 3)
-
Ok, przechodzimy więc na początek do skompletowania potrzebnych "składników":
1. MacBook Air najlepiej z 16 GB RAM - no chyba, że będzie to sprzęt przeznaczony tylko do jednego zadania. Ja jednak pod macOS używam wielu biurek i programów na osobnych ekranach, dwóch przeglądarek, mam podpięty zewn. monitor i jeszcze śmiga z tym Qemu. Przy 16 GB nic nie "muli", ani nie zacina.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 2)
-
Tak dziwnie przeplata się historia komputerów firmy Apple i Amiga. Zawsze to niby Atari i PC miało być naszą największą konkurencją. Powiedzmy sobie jednak szczerze - kto by się zadawał z graczami (Atari skończyło jako firma na rynku gier) i kloniarzami (no może z Linuxem, ale Windows i Gates...). Nie było przypadku w tym, że sam Andy Warhol prezentował możliwości graficzne komputera osobistego "Commodore Amiga" (ta duma teraz - jeśli oczywiście wiecie kim był Andy).
- Wyszukiwarka dokumentacji dla AmigaOS NDK3.2
-
Aris udostępnił w sieci wyszukiwarkę dla dokumentacji deweloperskiej (plików autodoc) zawartej w NDK dla AmigaOS 3.2. Dlaczego ją napisał i jak to zrobił przedstawił na swoim blogu.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 1)
-
Kilka dni temu napisałem w moim felietonie: "Coś się zaczyna". Od dzisiaj zaczynam poszukiwanie nowych maszyn... Kompletnie nie spodziewałem się wtedy, że komputer ten już posiadam (zakup z tego roku, 1992, 2005 i 2023 to chyba bedą najważniejsze moje komputerowe daty, heh...) i że jest to od wielu lat mój ulubiony ekosystemem.
Dodano: 2023-09-04 13:47, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- Scene Archetypes
-
Carl Svensson w swoim krótkim artykule opisał wszystkich bohaterów potrzebnych do stworzenia grupy/produkcji demoscenowej. Temat poruszony został także w intrze Scene Archetypes (Istari).
- Forgotten Computer - wywiad z Pawłem "juenem" Nowakiem
-
Na kanale Forgotten Computer obejrzycie recenzję IMP3 - odtwarzacza modułów amigowych. Wideo zawiera informacje o samym programie IMP3, o Impboksie (dodatku sprzętowym do programu IMP3), a także wywiad z deweloperem Pawłem "juenem" Nowakiem - twórcą IMP3.
Dodano: 2023-09-04 13:09, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- Coś się kończy, coś się zaczyna - SZAMAN Race #38
-
Zza muru wysunął się Jaskier, z lutnią przerzuconą przez ramię, dzierżąc w dłoniach dwa wielkie kufle piwa.
- Masz, napij się - powiedział, siadając obok. - Dobrze ci zrobi.
- Bo ja wiem? Yennefer zapowiedziała mi, że jeśli będzie ode mnie zalatywać...
- Pogryziesz nać pietruszki. Pij, pantoflarzu.Dodano: 2023-08-25 11:06, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- RedPill 0.9.24
-
Mamy już wersję 0.9.24 silnika do tworzenia gier na klasyczną Amigę - RedPill. Pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie poniżej, najciekawsze wydaje się być podwojenie liczby globalnych zmiennych do 64 oraz wiele optymalizacji.
komentarzy: 1 (2023-10-31 10:50)
- Raster Master
-
Raster Master to rozwijany na GitHub edytor sprite'ów, ikon i map dla Windows 10/11 (64 bit), który potrafi generować obrazy m.in. na potrzeby programowania projektów z wykorzystaniem GCC, vbcc, Amiga C, czy np. LBM/PBM z biblioteki DOS XLIB, a także JavaScript. Pełna lista zapisywanych formatów w dokumentacji.
Dodano: 2023-08-23 18:20, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Nowe TinyGL do testów
-
Jeśli piszesz gry lub aplikacje w 3D dla systemu MorphOS to warto te produkcje sprawdzać pod powstającą nową wersją TinyGL.library. Bigfoot wydaje kolejne wersje beta tej biblioteki i prosi o zgłaszanie błędów na forum MorphZone. W tej chwili biblioteka pracuje jednak tylko na Radeonach z Evergreen i Northern Islands. Obsługa Radeonów opartych na R600 i R700 zostanie dodana w później - sterownik R600 jest sterownikiem w wersji "zapoznawczej".
Dodano: 2023-08-20 09:21, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Apple udostępnia kolejne bety iOS 17
-
Za miesiąc ma odbyć się premiera iOS 17 - firma Apple udostępnia deweloperom kolejne wersje beta, obecnie jest to iOS 17 beta 6. Apple zaprezentowało nową wersję tego systemu podczas dorocznej konferencji Worldwide Developers Conference w czerwcu, przedstawiając nowe funkcje, które pojawią się na iPhonie, w tym StandBy, Live Voicemail i aktualizacje AirDrop.
- Będą duże zmiany w Slacku
-
Slack to komunikator, który jest chętnie używany do komunikacji przez zespoły programistyczne. Użytkownicy mogą koordynować swoją pracę i projekty oraz wchodzić ze sobą w interakcje. Nadchodzi jednak duża rewolucja w wyglądzie tego programu - jak donosi The Verge: Wkrótce uruchomią największy jak dotąd redesign, zmieniając zarówno wygląd, jak i układ aplikacji.
Dodano: 2023-08-19 09:44, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 4 (ostatni: 2023-08-20 21:25)
- Artystyczny CodePen
-
Serwis CodePen to miejsce, gdzie można szukać inspiracji i rozwiązań w tworzeniu frontowego kodu. Można tam także trzymać swoje "zabawy" i prace z zakresu z HTML/CSS/JS. Do nas dociera regularnie newsletter z tego serwisu i szukamy w nim zawsze artystycznych i demo-scenowych nawiązań. Te ciekawsze dodaliśmy do tego newsa.
Dodano: 2023-08-18 13:25, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 2 (ostatni: 2023-08-20 10:52)
- amiga.org.pl odcinek 21
-
Portal amiga.org.pl od początku tego roku wydaje podkasty regularnie, w formie comiesięcznych podsumowań. Odcinki mają około 20 minut. Można je odsłuchać między innymi na Spotify i iTunes
Z bieżącym odcinkiem można zapoznać się pod adresem: amiga.org.pl/amiga-org-pl-odcinek-21/
Dodano: 2023-08-17 16:57, Zamieścił: am, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 2 (ostatni: 2023-08-19 20:08)
Autor: Adam Mierzwa
- AB3_Templates 0.77
-
Sami Vehmaa chce zachęcić więcej osób do tworzenia gier na Amigę z RTG. Proponuje korzystanie z jego gotowych szablonów dla AmiBlitz 3. Wersja 0.77 ukazała się wczoraj - cena szablonów to 3 dolary. Dodatkowo dostępny jest kod źródłowy kolejnych gier: Atri, Battleship SEAHAWK, Dungeon Escape, Last Space Raider, Sky Tower i Slenderman.
Dodano: 2023-08-16 19:55, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- AF: oprogramowanie i kalendarz wydarzeń
-
Na stronach magazynu Amiga Future znajdziecie zaktualizowany dział z oprogramowaniem oraz nową sekcję zawierającą kalendarz amigowych wydarzeń.
komentarzy: 1 (2023-08-14 10:15)
- DevCon podczas AmiWest 2023
-
DevCon na AmiWest 2023 poprowadzi już tradycyjnie Steven Solie, który ma podzielić się z uczestnikami postępami z prac nad ExecSG dla AmigaOS 4. Oprócz tego będzie omawiane pisanie kodu na różne ami-systemy. Jeśli chcesz uczestniczyć w tej części imprezy napisz na adres inf0[at]amiwest dot net.
Dodano: 2023-08-12 18:17, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia dodaj komentarz
- POC: gdyby tak Super Earth Defense Force pod AGA...
-
Deweloper "S0Y" (odpowiedzialny między innymi port Temptations na CD32) przyjrzał się grze Super Earth Defense Force z konsoli SNES i przygotował tzw. POC (Proof of Concept). Wyszło mu, że stworzenie podobnej produkcji na Amidze wymagałoby maszyny z AGA 020/14 MHz i 1300 Kb RAM (672 Chip + 628 Fast). Uzyskalibyśmy 25 kl./s, a dodatkowym atutem byłyby ścieżki audio z CD na konsoli Amiga CD32.
Dodano: 2023-08-03 16:21, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 5 (ostatni: 2023-08-07 13:55)
- Git Desktop 0.9.19
-
Rafał Zabdyr upublicznił pierwszą wersję beta swojego graficznego interfejsu użytkownika do zarządzania wersjami Git dla MorphOS. Git Desktop został napisany w C++ i posiada interfejs graficzny w MUI. Wymagany jest MorphOS 3.x z SDK i GIt.
Dodano: 2023-07-18 10:43, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 5 (ostatni: 2023-08-05 18:25)
- Jak Nintendo rozwiązało problem otwartego świata
-
Kanał Game Maker's Toolkit w maju 2023 roku, aby uczcić wydanie "The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom", opublikował materiał o tym jak powstał świat "Open Air". To krótkie wideo wydaje się być obowiązkowe dla każdego dewelopera gier, także tych prostych produkcji na Amigę.
Dodano: 2023-07-17 08:19, Autor: st, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 5 (ostatni: 2023-07-18 10:59)
- Bilety na AmiWest 2023 i Garry Hare
-
Jeśli planujecie wyjazd na tegoroczny AmiWest (12-15 października w Holiday Inn Express Cal Expo, 2224 Auburn Blvd., Sacramento, Kalifornia 95821, USA) to można się już zarejestrować - bilet odbiera się na miejscu. Pojawiły się także nowe szczegóły dotyczące samej imprezy. Oprócz tradycyjnego pokazu płyty A1222, obędzie się loteria - nagrody ufundowali AmiKit i sklep Alinea. Głównym mówcą w 2023 roku będzie Garry Hare (dla przypomnienia - osoba, która bezpośrednio po Billu McEwen przejęła Amigę Inc.).
Dodano: 2023-07-15 14:33, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia komentarzy: 4 (ostatni: 2023-07-29 22:04)
- E-VO 3.6.1
-
E-VO to kompilator Amiga E, który dodaje nowe funkcje, wprowadza poprawki błędów i optymalizacje. Obecnie na GitHub dostępna jest wersja 3.6.1, pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie poniżej.
- Scorpion Engine 2023.2
-
Nowa wersja silnika do tworzenia gier Scorpion oferuje obsługę warunków AND/OR, jest nowy, opcjonalny tryb "sliced blitting mode" dla Amigi, który ma zredukować zużycie pamięci przez animacje. W wersji dla MegaDrive pojawił się natomiast tryb paralaksy o wysokości 8 pikseli.
Dodano: 2023-07-12 14:02, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 2 (ostatni: 2023-07-14 17:05)
- Calypsi C i Amiga
-
Calypsi to seria kompilatorów C i narzędzi deweloperskich. Ostatnia wersja 4.4 wprowadza obsługę procesora Motorola 68000, a na na GitHub uruchomiono projekt biblioteki dedykowanej Amidze.
- Cross kompilacja dla AmigaOS 3.2 i 4.1
-
Używając kompilatora gcc, skryptów make oraz configure można łatwo dokonać kompilacji skrośnej: wystarczy wywołać configure z parametrem --target=architektura, gdzie "architektura" oznacza architekturę docelową. Dodatkowo obecnie wykorzystując Dockera można bardzo łatwo przygotować środowisko do takiej pracy. Gotowy obraz można wygodnie pobrać i uruchomić praktycznie na dowolnej współczesnej maszynie. Brakuje jeszcze jednego elementu - stałej aktualizacji amigowych NDK i SDK.
Dodano: 2023-07-05 10:48, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 3 (ostatni: 2023-07-05 20:53)
- WebkitOnDocker (OS4)
-
Walkero stworzył, z wykorzystaniem Dockera, środowisko deweloperskie do kompilacji silnika Webkit dla AmigaOS 4. Pomysł jest dostępny w GitHub.
- Chmury są efemeryczne i często ciekną
-
Jakie szanse mają zaszyfrowane dane w starciu z administratorem chmury? Czy wydanie "miliona monet" na szyfrowanie bazy danych uchroni nas przed sprytnym adminem i jak daleko może się on posunąć? Na to i inne pytania spróbujemy odpowiedzieć na przykładzie KVM i baz danych Oracle. Nagranie wideo pochodzi z SysOps/DevOps Warszawa MeetUp #53 (marzec 2023).
Dodano: 2023-06-30 15:19, Autor: st, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 1 (2023-06-30 15:43)
- Tequila 1.1
-
Juha "capehill" Niemimaki's pracuje nad małym programem dla AmigaOS 4 o nazwie Tequila. który wyświetla uruchomione w systemie zadania (tasks) i informacje o zajętości procesora, przydzielonych priorytetach, stosie i numerze PID.
- Stabilna wersja SDL 2.28.0 i przyszłość w SDL 3.0
-
Mamy pierwsze kompilacje biblioteki SDL w wersji 2.28.0 dla AmigaOS 4 i MorphOS. 2.28.0 to aktualna stabilna wersja tej biblioteki. Od tej wersji SDL 2.0 będzie otrzymywał aktualizacje poprawiające błędy, a zespół SDL koncentruje się na SDL 3.0 i wszystkie nowe funkcje będą się tam pojawiać. Jednocześnie wprowadza rozwiązanie sdl2-compat, aby aplikacje SDL 2.0 mogły w przyszłości działać w środowisku wykonawczym SDL 3.0.
Dodano: 2023-06-28 11:19, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 3 (ostatni: 2023-06-29 20:44)
- Czym jest Zen Pythona?
-
W serwisie Real Python możecie przeczytać tekst Bartosza Zaczyńskiego na temat tego czym jest "Zen Pythona", czyli humorystyczny wiersz przedstawiający filozofię tego języka. Dla przypomnienia wiersz ten pojawia się, gdy wywołamy "import this" w interaktywnej powłoce (REPL).
Dodano: 2023-06-27 11:25, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Amiga Future: nr 139 online, nr 163 do kupienia
-
W sieci za darmo można przeglądać nr 139 (lato 2019) magazynu Amiga Future, a zamawiać można aktualny nr 163. Podczas imprezy Amiga38 wydany zostanie numer specjalny tego magazynu, który każdy zwiedzający otrzyma za darmo.
Dodano: 2023-06-27 10:07, Zamieścił: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
Autor: Andreas Magerl
« poprzednia 1 2 3 4 5 188 następna »
Cześć, dzisiaj jest
czwartek, 28. marca, 2024, 19:03
Drapacze chmur to gotyk bez Boga. Franco Lombardi. (533/801)
- Discord
-
Online: 10
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- Dobrowit
- Heng
- Laubzega
- Mirq
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy
- Amiga Podcast
-
- AmiWigilia - TECH 1 - AI - zrozumieć jak to naprawdę działa
01-11 21:49 - AmiWigilia - AmiOpłatek 2
12-26 20:39 - AmiWigilia - Odcinek komediowy 2
12-08 08:32
- AmiWigilia - TECH 1 - AI - zrozumieć jak to naprawdę działa
- Naczelny poleca
- Galeria
-
Zapraszam do odwiedzenia strony retrohax.netnasze galerie »