eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
Logowanie
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

poniedziałek, 29. maja, 2017, 00:18

Dodano: 2003-04-18 00:00, Autor: kb, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 878

A A A

Gry z IncaGold na Amidze

Hyperion będzie portował znane z komputerów PC gry firmy IncaGold. Na pierwszy ogień ma iść Midnight Racing - realistyczny symulator nocnej jazdy samochodem.


Dodaj komentarz

Maciej Piekielniak
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: brak daty

W historii Hyperionu bylo wiele tytyłów które miał przeposrtować na amigę. Zobaczymy tym razem

Odpowiedz

Albert Szostkiewicz
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: brak daty

nocnej jazdy ... a za 50$ doplaty mamy dzien? ;] szkoda ze nie nocnej jazdy, jednym typem samochodu po jednej drodze.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: brak daty

Jak to ktoô kiedyô juű tutaj napisaî przy podobnym newsie: "Nudzâ sië...".

Jest ich tak maîo, opóúnienie z OS4 jest przeogromne, "integracja z PPC" jaka jest kaűdy widzi a ci gry bëdâ portować. Czy naprawdę najważniejsze osoby piszące system operacyjny muszą się tym zajmować? Przyznacie, że to trochę chore, prawda?

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #3

Sorry za te "krzakiPL". Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że to chyba po raz pierwszy tego typu wpadka z mojej strony. Zupełnie nie wiem jak to się stało... święta czy co...

Odpowiedz

Łukasz Grupa
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: brak daty

hyperion ma licencje na portowanie a to wcale nie znaczy ze to zrobia

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #6 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #5

Właśnie. Licencją na Realsofta też się chwalili i nic z tego nie wyszło. No, chyba że chcą go wypuścić tylko dla OS4...

Odpowiedz

Daniel Sternik
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #5

Jassne, kupili sobie licencje od tak, bo nie mieli na co kasy wydac )))

Odpowiedz

Tadeusz Ibrom
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #7

A kto powiedzia? űe musieli za nĄ? zaplacię,moűe w umowie stoi űe kasa b?dzie od kaűdego sprzedanego egzemplarza gry?

Odpowiedz

Daniel Sternik
Czytelnik

komentarz #9 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #8

Nie wiem jak jest w tym przypadku, ale wiem ze przy kilku innych projektach Hyperion placil ($) za licencje, wiec raczej i tego tu mozna sie spodziewac.

Odpowiedz

Kornel Lesinski
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: brak daty

AInc. nie ma kasy na OS4, Hyperion sam nie ma funduszy; rozwiazanie - zarobic kase do topienia w OS.

Zabawne jest, ze ta gra dobrze pojdzie dopiero na pegasosie... czyzby wiec pegazy mialy zarobic na OS4?

Odpowiedz

Andrzej Drozd
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #11 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #2

Hehe, rzeczywiscie. Nie ma jeszcze podstawowych gier tegi typu, np. Collin McRae czy Gran Turismo, a tu beda portowac jakies nocne jazdy...najlepiej samochodem bez kierownicy i z chusta na oczach...

Odpowiedz

Michał Szukała
Czytelnik

komentarz #12 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #11

"znane z PC"? ha, ha, jakas mala firemka zrobila byla jakie wyscigi, a Wy od razu "znane z PC" - nie oszukujmy sie, gracze PC graja w to, co najlepsze, na taka gorsza i mniej znana gre malo kto w ogole zwraca uwage. znowu amigOwcom dostana sie resztki z obiadu dla kota. :-P

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #13 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #10

AInc. nie ma kasy na OS4, Hyperion sam nie ma funduszy; rozwiazanie - zarobic kase do topienia w OS.

Oni to pisanie gier sobie chyba w biznesplanie uwzglednili. Jedna gra na Mac+Linux i już można napisać dwie biblioteki dla AmigaOS4. Żebyśmy się nie pluli to można podać do publicznej wiadomości, że na Amigę też będzie wersja. To smutne, że ludzie odpowiedzialni za AmigaOS4 muszą się zajmować takimi rzeczami żeby sprawa mogła iśc do przodu. I tak są opóźnieni kilka wieków a jeszcze praca musi być przerywana takimi przyziemnymi sprawami jak portowanie gier...

Odpowiedz

Albert Szostkiewicz
Czytelnik

komentarz #14 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #11

a w upgradzie masz nowy samochod koloru czerwonego ;]

Odpowiedz

Konrad Mruk
Czytelnik

komentarz #15 wysłany: brak daty

a ja i tak nie lubię samochodówek

Odpowiedz

eXec.pl

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: