Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2005-06-16 00:00, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 1677

A A A

GLMatrix 1.1

Codziennie nowa pozycja wykorzystująca sprzętową akcelerację 3D w AmigaOS 4? Dzisiaj w OS4Depot pojawił się wygaszacz ekranu o wszystko mówiącej nazwie GLMatrix. Program działa jako systemowe commodity. Dla tych, którzy nie oglądali tego filmu mamy kilka obrazków - 1, 2, 3


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 12
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • h...h...
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • MirqMirq
  • Nightmare777Nightmare777
  • SZAMANSZAMAN
dołącz do kanału »
Prince
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2005-06-16 18:31

Wygląda jak zielone zygzaczki na czarnych wstążkach Wygląda jak error na nowszym Warpie3D w grze Wipeout (brak przezroczystości na niektórych elementach). Chyba wszyscy wiedzą o co mi chodzi? Gdyby nie to, wygaszacz naprawdę by się cudownie prezentował!

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2005-06-16 21:19 w odpowiedzi na komentarz #1

Właśnie. To samo było jak pojawił się Warp3D 4.2. Na "błyskach" z tyłu pojazdu w Wipeout i na "okręgach" dookoła bohatera w Heretic2. Pojawił się ten bug w związku z tym, że w Warp 4.2 wprowadzono tak zwany "additive blending" (bardzo prosty ale efektowny rodzaj przezroczystości nie wymagający kanału alpha), a programy były tak pisane, że nie brały pod uwagę istnienia takiego rodzaju przezroczystości. Heretica2 poprawił patch z Hyperionu, a Wipeouta naprawić można było albo podmieniając biblioteki na te z Warp3D 4.0 albo uruchamiając go na MorphOS na którym (nie wiem właściwie dlaczego) było ok.

Jak na móją skropną wiedzę to wymagana jest poprawka w samym programie. Bardzo dorobna ale jednak. Chociaż już sam nie wiem... na "podrobionych" bibliotekach Warp3D z MorphOSa (stworzonych tylko w celu zachowania kompatybilności, bo normalnie używa się tam Rave3D) jednak jest ok więc może da się sterowniki zmienić żeby problem zniknął. Chociaż nie wiem czy jest sens się w tym grzebać. Lepiej zalać rynek nowym softem wykorzystującym nowego Wapr3D. Czas chyba zapomnieć o Quake1.

Odpowiedz

Ako
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2005-06-16 22:37

O ile ja sie orientuje, glowna przyczyna tej sieczki graficznej jest nie W3D a BVision.
Na Voodoo3 pod Mediatorem dla przykladu zadne krzaczki w Wipeout2097 czy tez Hereticu II bez patcha nie wystapuja.

Odpowiedz

Discord
Online: 12
  • AmiKitAmiKit
  • CizarCizar
  • h...h...
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • Marek_BMarek_B
  • MirqMirq
  • Nightmare777Nightmare777
  • SZAMANSZAMAN
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę