Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2005-12-25 00:00, Autor: rch, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3168

A A A

Desert Racing of Bardos Demo

Desert Racing of Bardos to nowa gra rajdowa ze stajni apc-tcp, o której informwaliśmy kilka dni temu. Od dziś można pobrać jej demo (224MB).


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 8
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MirqMirq
dołącz do kanału »
Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2005-12-25 12:44

Dziwne ale występują problemy z rozpakowaniem tego pod systemowym Unarcem z OS4. Na szczęście pod najnowszym LHA rozpakowało się to bez problemu. Marne to jednak pocieszenie gdyż gra nie uruchamia się wywalając komunikat że wykrywa ponad 50MB chipu, ale 0 Fastu, a jego potrzeba do uruchomienia minimum 28MB. Być może nowy system obsługi pamięci w OS4, bądź jakaś łata na grę pomoże.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2005-12-25 13:19 w odpowiedzi na komentarz #1

Gra działa pod E-UAE, dzięki czemu można już sobie wyrobić wstępne zdanie na jej temat. W grę wprowadza nas dosyć dobrze wykonane jak n gry dla 68k intro (choć widywałem już lepsze) opowiadające o przybyszach z kosmosu którzy postanowili zorganizować sobie wyścigi na jakiejś odległej planecie. Również później gra obudowana jest "multimedialnie" - krótkie wstawki filmowe przed każdym wyścigiem, coś na wzór Flying High. Niestety grafika robiona w voxelu wydaje mi się gorsza od poprzednich wyścigów z ACP-PCT z przed siedmiu lat, dodatkowo w jednym z menusów kaszani się grafika. Jak wiadomo poprzednie wyścigi wydane przez tą firmę nie cieszyły się zbyt dużą grywalnością. W Desert Racing of Bardos, może być z tym lepiej, aczkolwiek mierna prędkość z jaką działa to pod E-UAE nie pozwala mi tego stwierdzić z całą pewnością. Z tego też powodu mniemam że za bardzo nie pograją sobie posiadacze minimalnego konfigu potrzebnego grze czyli 030/25Mhz, przypuszczam że bez 040 nie ma co do tego podchodzić.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #3 wysłany: 2005-12-25 13:43 w odpowiedzi na komentarz #2

Na szczescie ja mam 40/33 i zaraz to przetestuje.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #4 wysłany: 2005-12-25 14:06 w odpowiedzi na komentarz #1

Być może nowy system obsługi pamięci w OS4, bądź jakaś łata na grę pomoże.

Nowy system obsługi pamięci to przede wszystkim unikanie defragmentacji pamięci. Nie ma tam procedur wbijających młotkiem źle napisanym programom, że system mimo wszystko posiada jakąś pamięć.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2005-12-25 14:24 w odpowiedzi na komentarz #3

Na szczescie ja mam 40/33 i zaraz to przetestuje.

Jeśli u Ciebie będzie to działać dobrze, to może i od biedy da się w to grać na moim konfigu z blizzkiem 030/50Mhz na pokładzie. Będę się stylko musiał rozjerzeć za jakimś simmem, bo sobie, a właściwie dzieciakom, zostawiłem tylko 8MB do starych gierek.
Maluchom trzaskającym ostatnio w XTR ta gierka pewnie przypadła by do gustu.

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2005-12-25 21:10 w odpowiedzi na komentarz #1

pod najnowszym LHA rozpakowało się to bez problemu.

Sorry, trochę się zapędziłem. Okazuje się że trzech plików nie wypakowało, po prostu UnArc jest zdecydowanie bardziej wrażliwy na takie rzeczy, podczas gdy lha podpięty pod filemanagera może zmylić, szczególnie jeśli po takiej operacji gra się odpala

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2005-12-25 23:40 w odpowiedzi na komentarz #6

UnArc, WinZIP, WinRar, Lha - wszystkie twierdza tak samo:

Błąd CRC w DR-DEMODL0BAU. Plik jest uszkodzony
Błąd CRC w DR-DEMOGLOBALMENU3. Plik jest uszkodzony
Błąd CRC w DR-DEMOGLOBALmenu3-e. Plik jest uszkodzony

Odpowiedz

Grzegorz Piaskowski
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2005-12-27 21:02

U progu 2006 roku gra na 68k i AGA? Żenada! Ale jak to było? "Dobrze, że coś robią, trzeba się z tego cieszyć". Szkoda, że to "coś" trąci śledzikiem na 100 km.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #9 wysłany: 2005-12-27 21:26 w odpowiedzi na komentarz #8

U progu 2006 roku gra na 68k i AGA? Żenada!

Który to już taki komentarz na naszym serwisie? Liczyć nawet się nie chce. Nie pierwszy i nie ostatni w każdym bądź razie.

"Dobrze, że coś robią, trzeba się z tego cieszyć".

Nie trzeba, ale można.

Szkoda, że to "coś" trąci śledzikiem na 100 km.

To "coś" to gra napisana przez jedną osobę i biorąc pod uwagę wymagania sprzętowe to wygląda całkiem przyjemnie.

Odpowiedz

Grzegorz Piaskowski
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2005-12-27 22:16 w odpowiedzi na komentarz #9

Który to już taki komentarz na naszym serwisie? Liczyć nawet się nie chce. Nie pierwszy i nie ostatni w każdym bądź razie.

Mój na pewno pierwszy

Nie trzeba, ale można.
Według MNIE to można co najwyżej łzę uronić nad tym "dziełem". Ale jak to ktoś kiedyś powiedział: racja jest jak dupa - każdy ma własną

to gra napisana przez jedną osobę i biorąc pod uwagę wymagania sprzętowe to wygląda całkiem przyjemnie.

Z punktu widzenia użytkownika nie interesuje mnie czy gra została napisana przez ćwierć programisty czy przez 1000 osobowy sztab. Gra ma być przyzwoitej jakości i spełniać określone wymogi. Nie interesuje mnie też "jak na te wymagania sprzętowe". Nawet w środowisku amigowym sprzęt poszedł nieco do przodu i JA takie cofanie się uważam za bezsensowne. Co do gierki to oczywiście każdy może pisać sobie co chce ale kazać sobie płacić za coś takiego? To ma być komercyjna gra czy parodia komercyjnej gry? Co innego gdyby była wydana jako freeware - to bym zrozumiał. Ot, mam fantazję i coś tam sobie piszę.

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #11 wysłany: 2005-12-27 23:09 w odpowiedzi na komentarz #10

Z punktu widzenia użytkownika nie interesuje mnie czy gra została napisana przez ćwierć programisty czy przez 1000 osobowy sztab.

Z punktu widzenia wydawcy, jest to jednak zasadnicza różnica. Zatrudniając 20-30 osobowy zespół dostaniesz zdecydowanie lepszą grę, ale na amigowym rynku taką lepszą grę kupi tyle samo osób, co taką stworzoną przez jedną osobę.

Nawet w środowisku amigowym sprzęt poszedł nieco do przodu i JA takie cofanie się uważam za bezsensowne.

Piszemy na eXecu stale o nowych Amigach i programach, w tym grach, dla niej powstających. Niemniej są ludzie, którzy mają trochę gorszy sprzęt i zasługują przynajmniej na dwie lub trzy gry w roku, które pójdą na ich Amigach.

Choć rozumiem, że Ciebie jako użytkownika Amigi z G4 i najnowszym AmigaOS może to trochę śmieszyć.

Odpowiedz

Marcin Sokołowski
Czytelnik

komentarz #12 wysłany: 2005-12-29 16:55 w odpowiedzi na komentarz #11

No dobrze. A kiedy wyjdzie nowy AOS 4.0 ? Czekam na newsa i wydawalo mi sie, ze zobacze go w tym roku. Jak to jest ?

Odpowiedz

Grzegorz Piaskowski
Czytelnik

komentarz #13 wysłany: 2005-12-29 20:10 w odpowiedzi na komentarz #11

Choć rozumiem, że Ciebie jako użytkownika Amigi z G4 i najnowszym AmigaOS może to trochę śmieszyć.

Nie. Ja użytkuję a1200 z BPPC (BV niestety padła) z OS 3.9 oraz peceta. Do tego do czego używam Amigi jest to sprzęt aż nadto wystarczajcy i znakomicie spełniający swoje zadanie i pewnie jeszcze długo - okres liczony raczej w latach - będę z niej korzystał i raczej w niezmienionej konfiguracji. Nie zmienia to jednak absolutnie mojego zdania w temacie gry o której piszemy.

Odpowiedz

Discord
Online: 8
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MirqMirq
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę