Secret of My Soul to powstająca na Amigę mroczna gra wzorowana na Silent Hill. Pracujący nad nią zespół (ADA) przygotował z okazji nowego, 2006 roku kolejną demonstację możliwości gry - archiwum można pobrać stąd (wymagany jest system AmigaOS 4).
Dodano: 2006-01-05 00:00, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3289
Secret of My Soul - wersja noworoczna
Tym razem sceneria jest bardzo ciemna, koniecznie należy więc testować demo w nocy. Poziom nie jest zbyt duży, ale można zauważyć kilka nowych elementów - zdecydowanie poprawiła się jakość grafiki (tekstur), pojawiły się mniejsze przedmioty i miejscowe oświetlenie. Wstrząsające jest zakończenie tego demonstracyjnego poziomu, ale o tym przekonacie się już sami. Kilka obrazków z nowej wersji SOMS dostępnych jest tutaj.
-
komentarz #1 wysłany: 2006-01-05 07:20
Wstrząsające jest zakończenie tego demostracyjnego poziomu, ale o tym przekonacie się już sami.
Rzeczywiscie zakonczenie jest niesamowite.
-
komentarz #2 wysłany: 2006-01-05 08:58 w odpowiedzi na komentarz #1
Obawaim się tylko że jak się niektórzy ludzie dowiedzą co to za zakończenie, to będzie cyrk. Wiem wiem OS4Emu z Warp3D nie ma, ale pewnie kiedyś i tak się dowiedzą. Polecą wtedy bluzgi na autorów, że to niesmaczne, dziecinada i tak dalej. Jak powwstawały programiki typu OS4 screenshoot generator, to były one zabawne, cool i wogóle super, ale teraz nie wątpię że w coponiektórych wstąpi fala świętego oburzenia. Tak czy owak osobiście widziałem już znacznie bardziej dosadnie produkcje, pamiętacie jedną z gierek prezentowanych nam na eXec party
-
komentarz #3 wysłany: 2006-01-05 11:49 w odpowiedzi na komentarz #2
Czy to dziwne, ze w SOMS 3d w nocy jest ciemno a wmiare zblizania sie do latarni polmrok jest rozswietlany ? Mnie to nie dizwi. Czy etapy obrazujace dzien beda budzic zdziwienie, ze jest jasno ?
-
komentarz #4 wysłany: 2006-01-05 13:59 w odpowiedzi na komentarz #2
wszystko jest zabawne, tylko nie należy przesadzać, nie wiem co tam autorzy wymyślili: np. podgierka w zabijanie motylków czy celem gry jest zdobyć mosa1.5 ale jak to bedzie smieszne to czemu by się nie pośmiać
ps. mam nadzieję, że jak wyjdzie gra w której chodzi się klientam po sklepach i szuka się Amigi One to też nikt się nie wkurzy
-
komentarz #5 wysłany: 2006-01-07 19:33 w odpowiedzi na komentarz #4
Wcale bym sie nie zdziwil, gdyby bylo cos o MOSie. Pozatym zeszloroczna, swiateczna wersja soms (ktora dziala na ClassicuPPC), nabijala sie z M$
- Discord
-
Online: 8
- Adam_M
- Cizar
- IMPBot
- juen
- m...
- Marek_B
- Patu
- spazma
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze