eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

wtorek, 18. czerwca, 2019, 23:55

Dodano: 2006-12-01 11:38, Autor: redakcja, Kategoria: Emulacja, Liczba wyświetleń: 1704

A A A

WarpSNES - aktualizacja artykułu

Rafał Chyła zaktualizował artykuł opisujący emulator konsoli Super Nintendo Entertainment System - WarpSNES, wskazując na nowości, które pojawiły się w najnowszej wersji 1.43.


Dodaj komentarz

Janusz Tomczak
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2006-12-01 21:20

No fajnie. Swego czasu miałem dość pokaźną kolekcję romków pod SNESa. (winda niestety). Zabawa przednia więc mam nadzieję że i na Ami rozrywka niczym się nie różni. Konkretniej tylko chciałbym wiedzieć czy faktycznie przy nominalnej rozdzielczości gry (czyli oryginalnej) emulator wyciąga te magiczne fpsy na tyle że spoczko da się grać.
Aha. I "zrzutóf" sporo w recenzji co mnie się podoba. No nie wiem. Lubię te starsze klimaciki

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2006-12-02 00:27 w odpowiedzi na komentarz #1

No fajnie. Swego czasu miałem dość pokaźną kolekcję romków pod SNESa. (winda niestety). Zabawa przednia więc mam nadzieję że i na Ami rozrywka niczym się nie różni. Konkretniej tylko chciałbym wiedzieć czy faktycznie przy nominalnej rozdzielczości gry (czyli oryginalnej) emulator wyciąga te magiczne fpsy na tyle że spoczko da się grać.

Też miałem kiedyś okazję pograć w SNESowe gierki pod windzianym emulatorem i muszę przyznać że zabawa pod WarpSNESem jest równie dobra. Rzekłbym nawet że WarpSNES 1.43 jest znacznie lepszy. Co do prędkości, to w standardowej rozdziałce nie spotkałem jeszcze gry która chodziłaby za wolno (a sprawdziłem dotąd około 100 tytułów). Nie spotkałem też gry w której objawiałyby się jakieś błędy w wyświetlaniu grafiki czy muzyki (co zdarza się niekiedy np. FPSE). Natomiast trafiłem na dwie gry które nie uruchomiły mi się wcale, jest to tyle co nic, ale i tak przypuszczam że może to nie być wina emulatora tylko jakiś trefnych romów. Ogólnie jeśli można by się do czegoś przyczepić, to do obsługi padów. Szymon wykrył jakiś błąd objawiający się przy podłączonych 2 padach (ja mam tylko jeden, więc nawet nie miałem o tym pojęcia). Sprawa jednak jest już zgłoszona autorowi i zapewne niebawem zniknie i to uchybienie.

Odpowiedz

Janusz Tomczak
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2006-12-02 14:48 w odpowiedzi na komentarz #2

O widzisz. I o to mi chodziło. Wiem że pod SNESem sporo tytułów mi odmawiało posłuszeństwa - śmiem stwierdzić że więcej niż w Twoich bojach Co do szybkości też bywało różnie (mówię o prostych gierkach - te z 3D mogłem sobie spokojnie odpuścić ) dlatego ciekawy byłem jak to biega pod Ami-emulacją.
Tak z ciekawości - tryby podwajania (zwiększania) rozdziałki emulowanego ekranu zapewne software`owo obsługiwane? Bo w sumie tak mi się wydaje - sprzęt by chyba sobie z tym bez problemów poradził..

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2006-12-02 22:47 w odpowiedzi na komentarz #3

Tak z ciekawości - tryby podwajania (zwiększania) rozdziałki emulowanego ekranu zapewne software`owo obsługiwane? Bo w sumie tak mi się wydaje - sprzęt by chyba sobie z tym bez problemów poradził.

Rzeczywiście sprzęt sobie radzi. Przyznam szczerze że po doświadczeniach z wersji 1.42 nawet nie próbowałem odpalać gier w podwojonym trybie, tymardziej że w readme nic nie znalazłem na temat poprawienie szybkości. Jednak po Twoim komencie wyrywkowo sprawdziłem trzy gry, "Donkey Kong Country", "Earth Worm Jim" oraz "Mario Kart" i wszystkie chodziły bardzo ładnie. Trzeba będzie jeszcze raz poprawić artka. Szymon jeśli to czytasz to wywal zdanie - Niestety wszelkie próby "ulepszania grafiki" poprzez zwiększanie rozdziałki x2, natychmiast skutkują zmniejszeniem prędkości emulacji. - bo jest ono już nieaktualne.

Odpowiedz

Janusz Tomczak
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2006-12-03 14:21 w odpowiedzi na komentarz #4

No i wszystko "w klasie"!

Odpowiedz

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: