Przygotowałem dla Was artykuł podsumowujący wydarzenia w minionym roku.
Dodano: 2013-01-07 18:07, Autor: st, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 3178
Krótkie podsumowanie roku 2012
Chciałem w nim obiektywnie, bez hobbystycznego hurraoptymizmu spojrzeć na najbardziej wartościowe "newsy 2012". Czy mi się to udało? Oceńcie sami.
-
komentarz #1 wysłany: 2013-01-07 21:06
Fajny artykuł, chociaż pewnie kilku osobom nie spodoba się negatywne odniesienie do prac Hyperionu. Sam liczyłem, że do końca 2012 r zakończą się prace nad AOS 4.2 - mam teraz nadzieję, że w tle dieje się więcej niż myślimy i zostaniemy wkrótce mile zaskoczeni.
Moja "amigowa" rocznica za kwartał. Nie pamiętam wprawdzie dokładnie daty, ale Amigą 600 zostałem zaskoczony pod koniec kwietnia 1993 roku... Kawał czasu....
-
komentarz #2 wysłany: 2013-01-07 21:31 w odpowiedzi na komentarz #1
Ja też mam nadzieję, że Hyperion pociągnie w tym roku mocno nasz system do przodu i nie mogę się doczekać, aż będę mógł znowu zachwalać ich pracę. Coraz bardziej zdaję sobie jednak sprawę z tego w jakich warunkach biznesowo-organizacyjnych oni pracują i niestety, aby realne stały się duże kroki musiało by się to wszystko po prostu zmienić.
-
komentarz #3 wysłany: 2013-01-08 00:29
Czy konieczne jest tworzenie takich potworków jak "agileowego teamu"? :->
Podsumowanie ciekawe, to już którę z kolei które widzę i każde jest inne. Inne podejście (pomysł na artykuł) i inne spojrzenie (co było ważne, ocena faktów).
Brakło mi to wzmianki o AmiUpdate, trochę mało o grach. Na plus to wspomniałeś o zreczach o któych nie wspomniał i nie wspomni nikt, poza głównym nurtem dla nas (AmigaOS 4.x).
btw - ta propozycja logo była komukolwiek przedstawiona poza execem?
No i gratulacje - 20 lat to piękny wiek
-
komentarz #4 wysłany: 2013-01-08 01:08
Jak dla mnie w minionym roku najwieksze wrażenie zrobily te kolorowe gry. Naprawdę jest co coś czego się nie trzeba wstydzić.
Nie rozumiem też czemu wspomniano o porcie Morphosa jako o czymś szczególnym. AmigaOS istnieje wcześniej dla Sam i konkurencja musi się gonić AmigaOS a nie odwrotnie.
-
komentarz #5 wysłany: 2013-01-08 09:25 w odpowiedzi na komentarz #3
Cała terminologia agile/scrum leci u mnie w pracy w języku angielskim i chyba już za bardzo się przyzwyczaiłem do tego.
Co do logo to chyba Konrad nie pokazywał tego nikomu, zresztą powstało wcześniej niż w 2012 roku, do artykułu włożyłem je tylko czysto dekoracyjnie.
-
komentarz #6 wysłany: 2013-01-08 09:27 w odpowiedzi na komentarz #4
ACube na PA obiecało bombę tylko mnie ta bomba nie ucieszyła, a raczej zasmuciła. Liczyłem, że zrobili coś fajnego dla naszego środowiska znowu i dlatego napisałem o tym rozczarowaniu i MOSie.
- Discord
-
Online: 8
- Adam_M
- Cizar
- IMPBot
- juen
- m...
- Marek_B
- Patu
- spazma
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze