
RedPill to konkurencyjny do opisywanego przez nas Backbone kreatora gier na Amigę klasyczną ECS/AGA - minimalne wymagania dla gracza to 1MB Chip i trochę Fast RAM. Wraz z Leonem przetestowaliśmy tę aplikację na chacie eXec.pl:
Dodano: 2016-11-10 23:30, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 3960
RedPill to konkurencyjny do opisywanego przez nas Backbone kreatora gier na Amigę klasyczną ECS/AGA - minimalne wymagania dla gracza to 1MB Chip i trochę Fast RAM. Wraz z Leonem przetestowaliśmy tę aplikację na chacie eXec.pl:
Program powstaje w AmiBlitz2, z naszych testów wynika, że w tej chwili bardzo wolno ładują się gry w RedPill, przynajmniej 3-5 razy wolniej niż w Backbone. Można za to generować losowe pojawianie się wrogów, przy czym przy dużej ich ilości na ekranie program działa bardzo wolno (nawet na WinUAE), nie wspominając już o możliwości gry w rozdzielczości 640x512
Menu w Backbone zostało bardzo dobrze zaprojektowane, wszystko jest logicznie poukładane, trudno coś lepszego wymyślić, a w RedPill w menu panuje obecnie chaos. Warto także pamiętać że tworząc obecnie projekt w RP może nie zadziałać w nowszej wersji.
Program w wersji 0.4.3 alpha można pobrać z Google Drive, istnieje także zamknięta grupa na Facebooku, w której warto śledzić rozwój tej aplikacji.
komentarz #1 wysłany: 2016-11-15 18:54
Jest już nowsza wersja 0.4.4.