Deweloperzy gier na Amigę klasyczną pracują w pocie czoła, na horyzoncie mamy trzy tytuły. Pierwsze dwie pozycje to nowe gry grupy Project R3D: Bridge Strike (klon opisywanego przez nas River Raid) i Small Cars Drag Race (wyścigi równoległe). Trzecia gra to platformówka Blazing Guns.
Dodano: 2016-11-22 10:08, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 7379
Nowe gry w przygotowaniu: Bridge Strike, S.C.D.R. i Blazing Guns
Obie gry Project R3D zostały wystawione na ostatnim Retro Gamedev Compo. Wczesną wersję "Bridge Strike" (OCS/ECS 020, 2 MB RAM) można pobrać stąd, a demo (OCS/ECS 1 MB RAM) gry "Small Cars Drag Race" dostępne jest w serwisie Chomikuj.pl.
W dalszym rozwoju tych projektów grupę R3D można wspierać przy pomocy serwisu Patreon, w którym gdzie jest opcja przekazania stałej, miesięcznej kwoty na ten cel. Obie nowe gry mają być dostępne za darmo.
Napisana w asemblerze westernowa platformówka "Blazing Guns" także jest do pobrania we wczesnej wersji - docelowo uruchomi się na każdym "klasyku" z 0,5 MB Chip RAM, w tej chwili zalecany jest jednak procesor 030. Na ekranie mamy mieć nawet 15-20 przeciwników jednocześnie.
- Discord (online: ) «»
-
Online: 16
- a...
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Patu
- spazma
- Spili
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2016-11-22 18:12
oooo, zapowiadają się dobre gierki Wymagania spore. Właściwie, to powinny śmigać na 0.5 RAMu i 68000 ale optymalizacja jeszcze zrobi swoje?
Jak wyjdzie Bridge Strike w pudełku, to chętnie kupię
S.C.D.R. tak sobie mi się podoba... Może jak by były jakieś wyskocznie, piruety i.t.p, to by ubogaciło rozgrywkę
Blazing Guns za wiele jeszcze nie pokazuje
Z patreonu i tego typu stron nie korzystam, może można inaczej wspomóc?
-
komentarz #2 wysłany: 2016-11-22 18:45
Najbardziej czekam na Bridge Strike. Mocno liczę na wersję na CD32.
-
komentarz #3 wysłany: 2016-11-22 18:50 w odpowiedzi na komentarz #1
Nie wiem, czy można jakoś inaczej wspierać, ale z tego co widzę na tym "partonie", to tam szału nie ma.
-
komentarz #4 wysłany: 2016-11-22 20:29 w odpowiedzi na komentarz #3
Powinni mieć swoją stronę, a nie z jakiegoś chomikuj pobierać i w ogóle
-
komentarz #5 wysłany: 2016-11-22 20:44 w odpowiedzi na komentarz #4
Bardzo chętnie możemy takie demka hostować na eXecu, jeśli by tylko chcieli.
-
komentarz #6 wysłany: 2016-11-23 10:51
Świetnie się zapowiadają nowe gry naszych kolegów z PPA.
W akcji widziałem wczesne demo Bridge Strike. Super miodna.
Ja sam pracuję obecnie od dłuższego czasu nad grą strategiczną w stylu Dune 2.
Na razie bez grafiki, więc nie widać gry w działaniu. Ale można poczytać o szczegółach procesu tworzenia na mojej stronie internetowej.
Wymagań nie mogę jeszcze precyzyjnie określić, ale celuję w A1200/020 2MB CHIP RAM i system 3.0. Pod ten sprzęt jest optymalizowana.
-
komentarz #7 wysłany: 2016-11-23 16:06 w odpowiedzi na komentarz #6
Kiedy wczesne demo wypuścisz? Wiesz, wybierasz obiekt i wskazujesz gdzie ma się przemieścić, po czym się przemieszcza
-
komentarz #8 wysłany: 2016-11-23 18:41
Jak w tych grach ma być taka żałosna muzyka to lepiej żeby jej nie było.
-
komentarz #9 wysłany: 2016-11-23 20:15 w odpowiedzi na komentarz #8
Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś sam poukładał dźwięki w protrackerze i im podesłał
-
komentarz #10 wysłany: 2016-11-24 12:51
Bridge Strike - fajna wciągająca gierka choć czasem można pomylić po kształcie i kolorach skałę od obiektu nad którym można przelecieć.
SCDR - wygląda ładnie ale za wiele nie można pograć, za mało urozmaiceń. Zmieniłbym sterowanie w grze pozwalając graczowi sterować autem tylko na boki w celu omijania przeszkód. Auta poruszałyby się ze stałą prędkością. Dodałbym kałuże spowalniające samochód, kolce przebijające oponę czy różne bonusy przyspieszające samochód jak silniki rakietowe działające przez parę sekund (coś ala Xtreme racing). Wydłużyłbym trasę, dodałbym tankowanie na dłuższych trasach oraz przechodzących ludzi spowalniających jazdę po potrąceniu i odejmujących punkty. Dodałbym możliwość zebrania bonusa leżącego na drodze "niespodzianki" losującego przeszkodę dla naszego oponenta itd.
Blazing Guns - wygląda jakby była zrobiona w Backbone, ciężko trafić w nietoperze poruszające się chaotycznie po ekranie. Gra toczy się na jednym ekranie przez co wygląda to monotonnie. Stworki powinny poruszać się w naszą stronę, fajnie jakby można było je zabić skacząc na nie z góry. Po zabiciu odpowiedniej liczby nietoperzy powinno pojawić się przejście do następnego etapu z inną planszą w lesie. Z każdym etapem dodane nowe przeszkody jak kolce na ziemi czy strzelające poziomo strzałami/nabojami pułapki. Dodany określony czas na ukończenie misji po którym pojawia się na ekranie boss poruszający się powoli w naszą stronę.
- Discord
-
Online: 16
- a...
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- Patu
- spazma
- Spili
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze