eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA
MAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

poniedziałek, 20. listopada, 2017, 12:22

Dodano: 2017-08-01 11:25, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 1179

A A A

Nadchodzi Blask...

Jak pisze waldiamiga na forum EAB powstająca gra "Alien Enemy: Dangerous Alien" zmieniła nazwę na "Blask". Zupełnie nowe demo tego FPSa z grafiką Koyota można poprać stąd. Dostępny jest także materiał wideo.

zobacz inne nasze wideo »

Dodaj komentarz

waldiamiga
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2017-08-01 15:25

Dobrze że kolega Mastaszek ma zapał do robienia tej gry, dobrze że kolega Koyot pomógł z grafiką, dobrze jak by ktoś zrobił oprawę muzyczno/dźwiękową. Może coś z tego będzie... Ja trzymam kciuki!

Odpowiedz

Leon
Redaktor

komentarz #2 wysłany: 2017-08-01 20:59 w odpowiedzi na komentarz #1

Pamiętam że chyba rok temu ktoś robił FPSa na A500 ale nic z tego nie wyszło.
Mam nadzieję, że tym razem projekt zostanie pociągnięty do końca.

Odpowiedz

Rafał Gdaniec
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2017-08-01 21:08

Demo tej gry to straszne badziewie. Ludzie grali w różne gry 3D, na różnych platformach, i każda gra 3D była lepsza od tego o czym tutaj się pisze.

Odpowiedz

parallax
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2017-08-01 21:42

Póki co to wygląda to bardzo słabo, grafika gorsza niż na C64. Domyślam się, że ulegnie to zmianie - będzie bardziej kolorowo przynajmniej. Kolizje i dopracowanie animacji, to pewnie będziesz pracował nad tym, albo już pracujesz. Trzymam kciuki.

Odpowiedz

parallax
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2017-08-01 21:44 w odpowiedzi na komentarz #3

Weź pod uwagę, że to nie jest 3D, tylko 100% 2D (tak mi się wydaje). Zresztą pewnie jeszcze się dużo zmieni.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2017-08-02 20:55 w odpowiedzi na komentarz #4

Ja się dziwię, że na tym etapie rozwoju gry jest jakakolwiek grafika. Osobiście nie widzę sensu tak wcześnie robić grafiki. Teraz to powinno działać na jakichś prostokątach w kontrastowych (koderskich) kolorach. Grafikę można robić jak wszystkie programistyczne problemy zostaną rozwiązane.

Odpowiedz

parallax
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2017-08-03 08:30 w odpowiedzi na komentarz #6

Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.

Odpowiedz

Lokaty
Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2017-08-03 08:54 w odpowiedzi na komentarz #7

Mam wrażenie, że to jest bez jakiego planu, na spontanie.

Nie prawda. Plan jest taki, aby gra działała na Amidze 500 z 1 megabajtem ramu oraz ma powstać w AMOSie. To jest dostatecznie trudny plan do wykonania.

Odpowiedz

parallax
Czytelnik

komentarz #9 wysłany: 2017-08-03 15:43 w odpowiedzi na komentarz #8

Jest już coś podobnego w Amosie?

Odpowiedz

waldiamiga
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2017-08-12 12:31 w odpowiedzi na komentarz #9

Jako gotowa gra? Chyba nie, ale widziałem endżajn trzy-de ala Wolf zrobiony w AMOSie (bodajże Aminet)

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #11 wysłany: 2017-08-12 14:34 w odpowiedzi na komentarz #8

Jeżeli to jest w AMOSie to zmienia postać rzeczy. Trzeba było mieć jakiś cwany pomysł na te ściany, bo przecież klasyczny "doomowaty" sposób w AMOSie jest nie do zrealizowania. Na piewrszy rzut oka to są jakoś zgrabnie układane boby różnej wielkości. Chętnie zobaczę finalną wersję.

Odpowiedz

swinkamor12
Marian Nowicki
Czytelnik Katowice

komentarz #12 wysłany: 2017-08-13 08:44

Dla mnie ta gra to niestety kolejny przykład na to jak słaby był amigowy chipset po roku 1992.
Amiga 500 od Commodore miała cpu dużo szybszy od 286, a przez kiepską grafikę, to wygląda dużo gorzej niż oryginalny Wolf 3d.

Odpowiedz

AmigaOS.pl

Polecamy
Najpopularniejsze
eXec blog

Świat poza Amigą: