[#1]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
SZAMAN |
|
| |
2017-07-05 21:44 |
Wszystkie produkcje można pobrać na stronie głównej Decruncha spakowane LHA lub ZIP, ale to już pewnie bardzo dawno uczyniliście. Zdjęcie Lokatego (główne w newsie) zostało "wyripowane" z filmiku Vato na YouTube, jego jakość jest więc jaka jest, ale ma "oddawać chwilę". :-)
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#2]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
Lokaty |
|
odpowiada na komentarz
#1 | |
2017-07-06 18:41 |
Kurcze jestem popularny! Na jutubach i głównej na execu, jaa cieeee!! :D
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#3]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
swinkamor12 Marian Nowicki |
|
| |
2017-07-08 08:28 |
Praca zgodzinskiego jak zwykle poniżej poziomu.
Cóż, Commdore akurat padło wraz z początkiem rewolucji 3D co widać w jakości tego co daje stary soft 3D na amigę.
Samo modelowanie 3D może jeszcze być, ale renderowanie trzeba zastąpić czymś nowszym, tak żeby nie wyglądało to gorzej niż na 20 letnim, pc.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#4]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
Hextreme |
|
odpowiada na komentarz
#3 | |
2017-07-08 09:49 |
Cóż, Commdore akurat padło wraz z początkiem rewolucji 3D co widać w jakości tego co daje stary soft 3D na amigę.
3D istniało na wiele wiele lat przed bankructwem Commodore. Już w latach 80. wiedziano co to raytracing.
Amiga miała doskonałe oprogramowanie 3D zanim zaczęły pojawiać się gry typu Wolfeinstein 3D pod MS-DOS korzystające z raycastingu.
Amiga wyprzedzała swoją epokę już w roku 1985.
Tak samo nie jest prawdą że platforma PC-CD zapoczątkowała rozbudowane gry CD. Już Amiga CDTV, a później Amiga CD32 miała te możliwości.
Reasumując Amiga miała wiele wcześniej wszystko to, czego później dorobił się PC.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#5]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
parallax |
|
odpowiada na komentarz
#4 | |
2017-07-08 11:03 |
Commodore padło głównie przez politykę.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#6]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
MDW |
|
odpowiada na komentarz
#3 | |
2017-07-08 22:00 |
To chyba jest najzupełniej normalne, że renderowanie w nierozwijanym od 25-lat sofcie wygląda jak renderownanie 25 lat temu. :) Jak ma niby wyglądać? Weźmy np. Tornado 3D to będzie trochę lepiej, bo to jest trochę nowszy soft. W czasach gdy amigowy soft 3D był rozwijany to nie był wcale taki zły.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#7]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
swinkamor12 Marian Nowicki |
|
odpowiada na komentarz
#5 | |
2017-07-09 07:28 |
Commdore padło bo 386 z SVGA miało szybszą,lepszą i w wyższych rozdzielczościach grafikę.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#8]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
swinkamor12 Marian Nowicki |
|
odpowiada na komentarz
#6 | |
2017-07-09 07:35 |
Właśnie. Wygląda gorzej niż cokolwiek zrobione na 20 letnie C/BVision.
Tak wiem, inna technologia ale wstyd coś takiego pokazywać.
25 letni soft może być ale tylko do modelowania, ale zamiast kiepskiego renderowania, przydałoby się żeby to był wsad do softu który narysuje całość w OpenGL lub bardziej amigowo w Warp3D.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#9]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
MDW |
|
odpowiada na komentarz
#8 | |
2017-07-09 19:05 |
Do renderowania statycznych obrazków OpenGL/Warp3D? To są mechanizmy do renderowania czegoś liczonego w czasie rzeczywistym. Coś wielokrotnie bardziej prymitywnego niż raytracing dostępny nawet w najstarszym LightWave. Liczenie statycznych obrazków nie ma zbyt wiele wspólnego z OpenGL/Warp3D. W tych technologiach można sobie zrobić szybki podgląd (coś takiego potrafił tylko amigowy Tornado3D oraz amigowy i morphosowy Blender). Liczenie obrazka to i tak czysto softwareowa sprawa na którą nie ma wpływu karta graficzna. A przynajmniej taka bez shaderów.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|
[#10]
Re: Podsumowanie party Decrunch 2117 |
|
swinkamor12 Marian Nowicki |
|
odpowiada na komentarz
#9 | |
2017-07-09 19:19 |
No właśnie, tak jak pisałem zupełnie inna technologia.
Ale mimo że jakieś dwa, może trzy lata różnicy, wyniki o wiele lepsze od tego co dają amigowe programy 3D.
Pokazuje to jaki był ogromny postęp w 3D w tych latach.
|
|
|
dodaj
komentarz |
|