Rob Smith (kanał RobSmithDev) na dołączonym filmie wyjaśnia technikę proceduralnego generowania poziomów na przykładzie gry w języku AMOS, dla której musi wygenerować dużą liczbę poziomów. Pokazuje także jak przyspieszyć algorytm i w efekcie stworzyć prosty labirynt.
Dodano: 2023-10-29 16:37, Autor: st, Kategoria: Programowanie, Liczba wyświetleń: 1768 english translation »
Proceduralne poziomy w AMOS
- Discord (online: ) «»
-
Online: 12
- a...
- Adam_M
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Mirq
- spazma
- SZAMAN
- Discord
-
Online: 12
- a...
- Adam_M
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Mirq
- spazma
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy