Firma Sony przyznała, że sama sobie narobiła bigosu z PlayStation 2. "Kłopoty z dostawami elementów" - którymi firma tłumaczy znaczne cięcia w ilości i opóźnienia w terminie debiutu PS2 w USA i Europie - wynikają z przestawiania fabryki układów scalonych w Nagasaki z technologii 0.25 mikrona na 0.18 mikrona.
Dodano: 2000-11-03 00:00, Kategoria: Wydarzenia, Liczba wyświetleń: 3354
Remoncik nie w porę
Niestety to przejście nie jest proste i pociągnęło za sobą znaczny spadek produkcji układu Graphics Synthetizer którego rolą w PS2 jest generowanie obrazu. Dlatego właśnie amerykańscy fani PlayStation dostaną w dniu premiery tylko pół miliona konsol, a nie milion, jak zapowiadano.
- Discord (online: ) «»
-
Online: 13
- Adam_M
- AmiKit
- Angry Andy
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Discord
-
Online: 13
- Adam_M
- AmiKit
- Angry Andy
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole