Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2007-05-22 00:00, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3182

A A A

Zombies 3D dla AmigaOS 4?

Zombies 3D to gra, która być może będzie dostępna także dla AmigaOS 4. Obrazki można zobaczyć tutaj, a filmik jest dostępny w serwisie YouTube.


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 13
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • b...b...
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • Janusz82Janusz82
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • PatuPatu
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
Lokaty
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2007-05-22 08:20

Bez noramlnego 3D sie nie obejdzie... zobaczymy co z tego projektu wyjdzie... .

Odpowiedz

Mufa
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2007-05-22 09:15

Zastanawiam się co się dzieje z SOMS 3D, kiedyś były dostępne co kilka miesięcy nowe demka, a teraz od dobrego 1.5 roku cisza.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #3 wysłany: 2007-05-22 21:00

Nono... wreszcie jakaś robiona od podstaw bardziej skomplikowana gra dla Amigi. Ciekawy jestem za pośrednictem jakich bibliotek panowie zamierzają się dobrać do akceleratora 3D. Czyżby nadal Warp3D z hyperionowym MiniGL? Wobec tego wersja windowsowa (jeżeli ma byc taka sama) będzie mocno ograniczona.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #4 wysłany: 2007-05-22 21:11 w odpowiedzi na komentarz #3

Tez sie nad tym zastanawiam, ale jezeli obecnie Q3 dziala w miare szybko (oczywiscie powinien dzialac o wiele szybciej) na MiniGL, to dlaczego ta gra nie moze? A nie wyglada mi na bardziej zaawansowana, raczej jest bardziej prywmitywna od Q3 - tak na moje lamerskie oko.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2007-05-22 22:00 w odpowiedzi na komentarz #4

Masz racje. Raczej nie wykraczaja poza Quake3. Co prawda w Quake3 nie gralem ale z tego co wiem wizualnie nie wykracza on poza Quake2. MiniGL pociagnie. Moze wersja dla Windows bedzie lepiej wygladala, bo dzisiaj grzech nie wykorzystac bajer typu pixel shadery, normal mapy, specular mapy. Niestety na wszelkich amigowych (a takze amigopodobnych) rozwiazaniach mozna sobie o tym pomarzyc. My jestesmy na etapie filtrowanego multiteksturowania, prostej mgly i swiatel. W dodatku cala geometria jest liczona nadal procesorem. Ale moze sie to niedlugo zmieni, bo ostatnio slyszalem, ze sterowniki do Radeonow maja byc w calosci uwolnione. Moze ktos to wykorzysta... Zawsze slyszalem narzekania, ze nie mozna wykorzystac w 100% Radeonow, bo ATI nie chce dac pelnej dokumentacji. Teraz podobno bedzie...

Odpowiedz

Konrad Bielski
Redaktor

komentarz #6 wysłany: 2007-05-22 22:38 w odpowiedzi na komentarz #5

Zawsze slyszalem narzekania, ze nie mozna wykorzystac w 100% Radeonow, bo ATI nie chce dac pelnej dokumentacji.

Developerzy Amigi narzekają dla odmiany na przestarzały system RTG, który nie pozwala rozwinąć skrzydeł układom 3D.

Odpowiedz

Lokaty
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2007-05-22 23:10 w odpowiedzi na komentarz #6

Zawsze slyszalem narzekania, ze nie mozna wykorzystac w 100% Radeonow, bo ATI nie chce dac pelnej dokumentacji.
Developerzy Amigi narzekają dla odmiany na przestarzały system RTG, który nie pozwala rozwinąć skrzydeł układom 3D.

A userzy chca implementacji OGLa z prawdziwego zdarzenia i... bledne kolo sie zamyka.
Tak dla scislosci mojej wypowiedzi - czekam na ta chwile z niecierpliwosca, abyscie userzy OS4 sie doczekalo porzadnego 3D. Pozdrawiam!
PS.
Powinienem byl napisac ta czy te chwile... ?? Sie zamotalem

Odpowiedz

Discord
Online: 13
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • b...b...
  • CizarCizar
  • DobrowitDobrowit
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • Janusz82Janusz82
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • PatuPatu
  • spazmaspazma
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę