Czerwcowego wysypu gier ciąg dalszy. X-moto 0.5.3 to ciekawa gra zręcznościowa nawiązująca do wyścigów motocross, wykorzystująca w rozgrywce wpływ fizyki. W swych założeniach tytuł ten jest klonem słynnej Elastomanii.
Dodano: 2010-06-15 23:26, Autor: kr, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4700
X-moto 0.5.3
Zadaniem gracza jest pokonanie różnego typu przeszkód, zachowując przy tym kontrolę nad motocyklem. Uaktualnienie względem wersji 0.5.0 zawdzięczamy Michaelowi "MickJT" Trebilcock. Gra do pobrania z OS4Depot.
- Discord (online: ) «»
-
Online: 13
- AmiKit
- Angry Andy
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Patu
- spazma
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2010-06-15 23:59
Super, ze ta gra pojawila sie na OS4. Swojego czasu wiele godzin przed nia przesiedzialem probujac osiagac kolejne rekordy A jak sie sprawuje pod AmigaOS?
-
komentarz #2 wysłany: 2010-06-16 07:37 w odpowiedzi na komentarz #1
Ta gra pojawiła się na AmigaOS w 2006 roku, bo wtedy mieliśmy o niej pierwszego newsa. Teraz to chyba jakaś nowa wersja, o ile się nie mylę.
-
komentarz #3 wysłany: 2010-06-16 23:57 w odpowiedzi na komentarz #2
Poprawilem - rzeczywiscie nie zauważyłem, że mieliśmy już wcześniejsze wersje...
@Marcin
Moim zdaniem nie jest źle. Na SamFlex800 + R7500 jest ok. w 800x600 oraz na granicy w 1024x768...
-
komentarz #4 wysłany: 2010-06-17 00:21 w odpowiedzi na komentarz #3
nie zauważyłem, że mieliśmy już wcześniejsze wersje
Prawde mowiac bardzo sie zdziwilem, ze X-moto juz bylo na OS4. ALe to zdziwienie bardzo pozytywne
Na SamFlex800 + R7500 jest ok. w 800x600 oraz na granicy w 1024x768...
A ile klatek mniej wiecej wyciaga w tych rozdzielczosciach i z jakimi ustawieniami grafiki?
-
komentarz #5 wysłany: 2010-06-17 15:46 w odpowiedzi na komentarz #4
Prawde mowiac bardzo sie zdziwilem, ze X-moto juz bylo na OS4. ALe to zdziwienie bardzo pozytywne
Pierwszy port, dosyć starej wersji w 2006r, drugi wersji 0.5.0 jakieś 2 lata później. Z tego co pamiętam to informowaliśmy o obu, więc kiepsko u Ciebie z pamięcią
-
komentarz #6 wysłany: 2010-06-17 17:25 w odpowiedzi na komentarz #5
więc kiepsko u Ciebie z pamięcią
Skleroza starcza
-
komentarz #7 wysłany: 2010-06-17 20:20 w odpowiedzi na komentarz #4
A ile klatek mniej wiecej wyciaga w tych rozdzielczosciach i z jakimi ustawieniami grafiki?
Na najwyższych ustawieniach, 32-bit i włączonym dźwięku, na planszy z bardzo bogatą oprawą graficzną (plansza "How to do good graphics", czy coś takiego), wyniki sa następujące:
800x600 - ~16 fps
1024x768 - ~12 fps
1280x1024 - ~10fps
Tyle, jak napisałem, to wyniki dla bogatej graficznie planszy. W tych (nazwijmy) "standardowych" mam w 800x600 25-30 fps.
Trochę gorzej (wciąż na ustawieniach "high") wypada menu. Zawiera ono dużo przezroczystości, więc otwarcie dodatkowych okien znacznie (i odczuwalnie) obniża płynność...
PS. brakuje trybów 16:10
-
komentarz #8 wysłany: 2010-06-17 22:55 w odpowiedzi na komentarz #7
W tych (nazwijmy) "standardowych" mam w 800x600 25-30 fps.
Calkiem ladnie, spodziewalem sie, ze moze byc gorzej.
brakuje trybów 16:10
A jesli skonfiguruje sie tryby 16:9 lub 16:10 w ScreenMode to mozna wykorzystac w grze?
- Discord
-
Online: 13
- AmiKit
- Angry Andy
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Patu
- spazma
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze