Po kilkuletniej przerwie Max Tretene wznowił pracę nad portem GLQuake.
Dodano: 2011-03-04 10:38, Autor: rch, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 5983
GLQuake 1.09b7
Nowości w wesji 1.09b7 to:
- rekompilacja z użyciem newlib
- gra częściowo bazuje na nieoficjalnych źródłach GLQuake 1.13
- przyspieszenie działania o 10%
- wykorzystanie application.library
- nowe efekty Torch Flares i Flash Blend
- poprawki błędów objawiających się pod AmigaOS 4.1
- rozbudowane menu z opcjami gry
Program pobierzemy z serwera OS4Depot.
![](images/info3.png)
-
komentarz #1 wysłany: 2011-03-04 11:37
Mmmmm!Wyśmienicie, że Max zdecydował się dalej udoskonalać ten port! Uwielbiam tą grę za jej niesamowity klimat. Nie gram często, ale mile wspominam, gdy łupałem w Quake na BPPC i AGA, a później pod W3D. Bardzo grywalny tytuł. Gdyby ktoś z redakcji mógł zapodać jakieś wideo z udziałem tegoż portu na YT to bardzo bym się ucieszył.
-
komentarz #2 wysłany: 2011-03-07 15:39
Wykonalem testy na SAM440ep Mini 666MHz, AmigaOS4.1 Up2 + PCI mini Update + Sam440ep_setup1.2
Na wszystkich byla otwarta polprzezroczysta konsola.
Fullscreen
timedemo demo1
640x480 - 35.7 fps
800x600 - 30.8 fps
1024x768 - 24.3 fps
map dm4
timerefresh
640x480 - 196.6 fps
800x600 - 178.8 fps
1024x768 - 133.1 fps
Czy moglby ktos zamiescic wyniniki z innych maszyn? (micro)AmigaOne, Pegasos2 itp
- Discord
-
Online: 9
AmiKit
Cizar
Dobrowit
IMPBot
juen
Laubzega
m...
MaaG^dA
SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole