W systemie mamy przecież rozwiązanie o nazwie "AmigaInput", ale z programistami często jest niestety tak, że lubują się w pisaniu drugi raz tego samego do tych samych celów.
Dodano: 2012-03-17 22:11, Autor: st, Kategoria: Sprzęt, Liczba wyświetleń: 2567
HunoJoyWrapper Library 1.0.0 - potrzebne to?
Niejaki HunoPPC napisał więc "wrapper", który ma w łatwy sposób dać wsparcie dla joysticka/joypada każdej portowanej grze (głównie chodzi o produkcje w SDL - a jakby inaczej) bez potrzeby bycia "ekspertem w programowaniu". A ja proszę wszystkich "ekspertów", aby nie stosowali tego typu rozwiązań, wspierajmy to co jest w systemie. Huno nie mógł poradzić sobie z AI w swoim "gniocie" o nazwie 1941 DX Dual, ale nie naśladujcie go, proszę. No i na zakończenie standardowy już apel dla Hyperionu - poprawcie na tyle AI, aby programiści nie musieli pisać od nowa swoich rozwiązań. Lepsza dokumentacja także by się zapewne przydała. Amen.
- Discord (online: ) «»
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- h...
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- piotrniz
- spazma
-
komentarz #1 wysłany: 2012-03-18 21:30
Nie wiem jak SDL dla AmigaOS4 ale PowerSDL dla MorphOS łyka joysticki i joypady w normalny SDLowy sposób. A to jest zgodne z systemowymi rozwiązaniami. Jak robiłem obsługę joysticka USB to emulowałem go klawiszami ustawiając co trzeba w systemowych preferencjach Poseidona.
-
komentarz #2 wysłany: 2012-03-18 21:36 w odpowiedzi na komentarz #1
Są gry w SDL, które działają z systemowym AI. Na tym polega właśnie ten problem - być może AI jest trochę za mało udokumentowane i programista wolał sobie napisać wszystko od nowa.
- Discord
-
Online: 12
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- h...
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- piotrniz
- spazma
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole