Niedawno pisaliśmy o Warp3D - bardzo ogólnie i bez konkretów. W zasadzie wiadomo było, że pojawi się nowa wersja i nic ponad to. Dziś mamy więcej szczegółów. Warp3D v4 będzie posiadał kilka właściwości zaczerpniętych ze standardu OpenGL a także Direct3D (np. vertex arrays).
Dodano: 2001-02-16 00:00, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 3194
Co z Warp3D
Dzięki tym nowym możliwościom uzyskano przyspieszenie operacji nawet do 80%!!! (test na grze Shogo). W planach jest dodanie obsługi multiteksturingu. Ponieważ jednak w obecnej chwili tylko karty Voodoo mają jego sprzętową obsługę, multiteksturing zostanie dodany prawdopodobnie w jednej z podwersji czwórki.
-
komentarz #1 wysłany: brak daty
"...przyśpieszenie operacji nawet do 80%..." Nieźle, może wreszcie da się będzie grać w HereticaII w 640x480
-
komentarz #2 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #1
Przyspieszenia w heretyku nie będzie żadnego, z tego prostego powodu, iż Heretyk z verte array nie korzysta. no chyba, że skompilują nową wersję.
-
komentarz #3 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #2
Nie liczyłbym na nową wersję Heretyka. Wersja 4.0 Warp3D powstaje wyłącznie na potrzeby gry Shogo, która będzie korzystała z nowych technik w nim zawartych (vertex arrays i backface culling). Multitexturing - a co za tym idzie wsparcie dla układu Voodoo - który potrafi z tego skorzystać autorzy planują dopiero w wersji 4.1 lub 4.2.
-
komentarz #4 wysłany: brak daty
A ja bym chciał, żeby był jakikolwiek i żeby działał na Voodoo. NA jakość też przyjdzie czas...
-
komentarz #5 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #4
Chyba nie rozumiesz. Bracia Friedenowie - oprócz tego, że robią darmowe Warp3D - pracują także dla firmy Hyperion, która im płaci za napisanie gry Shogo. Oczywiste jest, że najpierw skończą projekt za który dostają pieniądze, a dopiero potem zabiorą się za napisanie sterowników dla kart z Voodoo3.
- Discord
-
Online: 7
- Cizar
- Laubzega
- MaaG^dA
- Marek_B
- Mirq
- spazma
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy
- Najpopularniejsze