Ben Hermans z firmy Hyperion poinformował, że prace nad amigowym portem gry SiN właśnie dobiegły końca. Gra nie zostanie jednak wydana do momentu pojawienia się na rynku komputerów AmigaOne. Większość Amig aktualnie dostępnych, szczególnie tych ze słabszymi kartami BlizzardPPC, nie dysponuje wystarczającą mocą do zadowalającej zabawy.
Dodano: 2001-05-12 00:00, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 5722
SiN skończony
- Discord (online: ) «»
-
Online: 13
- Adam_M
- AmiKit
- Angry Andy
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Patu
- spazma
- SZAMAN
-
komentarz #1 wysłany: brak daty
Coś nowego, powstał program na komputer, którego jeszcze nie ma.
-
komentarz #2 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #1
Co przy okazji jest dziwne, Hyperion zaczyna mieć niezrozumiałe dla mnie skrupuły. S.I.N. chodzi na lekko zmodyfikowanym engine Quake II (podobnież jak Heretic II). Skoro więc owego Heretica Amiga pociągnęła, z S.I.N. rownież nie powinno byc problemów. A Hermans pisze, że nie pociągnie. "Zdziwniej i zdziwniej..." jak mawiała Alicja w krainie czarów.
-
komentarz #3 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #2
"Skoro więc owego Heretica Amiga pociągnęła, z S.I.N. rownież nie powinno byc problemów." Małe Amigi nie radziły sobie zbyt dobrze z Heretykiem, jak powiedział Hermans "Blizzardy PPC nie dysponują wystarczającą mocą do zadowalającej zabawy". Czemu jednak nie wydać gry dla użytkowników mocniejszych konfiguracji z procesorami 604e?
-
komentarz #4 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #2
Na ANN Friedeny tlumacza sie, ze to z powodu bardzo rozbudowanych algorytmow sztucznej inteligencji komputerowych przeciwnikow.
- Discord
-
Online: 13
- Adam_M
- AmiKit
- Angry Andy
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze