Tajemnicza gra 3D grupy EntwicklerX, wykorzystująca nowe sterowniki Warp3D Nova (OpenGL ES), funkcjonująca pod roboczą nazwą "Xengine" zaczyna nabierać kształtów. Zobaczcie nowy materiał wideo - przez minutę prezentowany świat gry, a wszystko na komputerze AmigaOne X1000 z kartą Radeon R250X.
Dodano: 2017-05-03 20:28, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 6926
Tajemnicza gra z EntwicklerX nabiera kształtów
-
komentarz #1 wysłany: 2017-05-03 20:49
Nareszcie amigowe gry będą wyglądać jak na pc albo konsole.
Teraz tylko produkować tani sprzęt dla AmigaOS, najlepiej z procesorem ARM,
Nie wystarczy uczyć się tych nowych technologii Warp3D Nova.
Komputery z AmigaOS muszą być porządne i tanie, żeby Amiga zdobyła na nowo byłych i nowych klientów.
-
komentarz #2 wysłany: 2017-05-04 02:07 w odpowiedzi na komentarz #1
Załóżmy, że jest w sprzedaży bardzo mocna Amiga z ARMem i AmigaOS4 pod niego. Kosztuje 50 dolarów. Widzisz kogokolwiek wśród swoich nieamigowych znajomych, kto kupiłby ją? Ja nie widzę. Amigi są dla takich porąbańców jak my. Nikt normalny się nimi nie zainteresuje, bo nic mu to nie da.
A gra wygląda sympatycznie. Jeżeli się nie ma szwadronu grafików i animatorów to warto właśnie iść w taką minimalistyczną grafikę. Źle to nie wygląda, a ma szansę zostać skończone.
-
komentarz #3 wysłany: 2017-05-04 03:55 w odpowiedzi na komentarz #2
Gadasz, że za 50 dolarów to nie ma klientów. Oczywiście to blef, nie prawda, bo ile porąbańców kupuje kilka tysięcy różnych produktów z systemem Android, do tego Windows mobilny, Apple Ios i inne, których ceny są często wiele wyższe. Grafika w tej grze może zostać wzbogacona teksturami, albo innymi efektami specjalnymi. Wystarczy do nich napisać z sugestiami, które mogą wrząść pod uwagę przy rozwoju tej produkcji.
-
komentarz #4 wysłany: 2017-05-04 08:18 w odpowiedzi na komentarz #3
Jak google zrobiłoby reklamę, to by i coś tam się mogło sprzedać.
Wygląda dobrze i bez tekstur jak na taki styl graficzny, jedynie to może cienie by się przydały.
-
komentarz #5 wysłany: 2017-05-04 11:00 w odpowiedzi na komentarz #4
Przecież są cienie. Jedynie sylwetki postaci ich nie mają.
-
komentarz #6 wysłany: 2017-05-04 12:10 w odpowiedzi na komentarz #3
Ludzie kupują Androidy, iOSy i inne wynalazki, bo to coś im daje. Ja na przykład tylko dzięki takim rozwiązaniom jestem obecny w sieci. Nie mogę sobie pozwolić na siedzenie przed tradycyjnym komputerem kilkanaście godzin dziennie jak dawniej. A chciałbym. No ale nie da rady. Już nie... Na szczęście urządzenia przenośne ratują sytuację i pozwalają na to co jest nieosiągalne dla stacjonarnych (i odwrotnie).
Taka Amiga dla nas może być dużo warta, często jest całym życiem. Dla przysłowiowego Kowalskiego jest niczym. Sentymentu do Amigi nie ma, a jej użyteczność jest znacznie mniejsza niż nawet starego urządzenia z Android czy iOS.
-
komentarz #7 wysłany: 2017-05-04 13:17 w odpowiedzi na komentarz #5
Chodziło mi o ruchome obiekty. Nawet nie musiałby to być dynamiczne cienie.
-
komentarz #8 wysłany: 2017-05-04 16:52 w odpowiedzi na komentarz #7
Wydaje się, że ruchome obiekty (+interakcja między nimi, coś więcej niż te "żółwie do zbicia" po drugiej stronie planszy - zakładam, że gra będzie przygodowa?) są kolejnym i chyba jednym z ostatnich dużych brakujących elementów w tej grze. No i jakieś światy trzeba porobić, scenariusz gry itp.
-
komentarz #9 wysłany: 2017-05-04 19:05 w odpowiedzi na komentarz #8
Obawiam się, że to może być coś w stylu znajdź wajchę lub coś w ten deseń, pozbieraj znajdzki i do drzwi. Skakać chyba nie potrafi. Póki co nadal za wiele nie widać więc można zgadywać. Jak będzie takie tylko łażenie bez skakania i pomyślunku, to lipa. Nawet pal licho skakanie, ale pomyślunek.
- Discord
-
Online: 8
- AmiKit
- Angry Andy
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze