Rob Smith (kanał RobSmithDev) na dołączonym filmie wyjaśnia technikę proceduralnego generowania poziomów na przykładzie gry w języku AMOS, dla której musi wygenerować dużą liczbę poziomów. Pokazuje także jak przyspieszyć algorytm i w efekcie stworzyć prosty labirynt.
Dodano: 2023-10-29 16:37, Autor: st, Kategoria: Programowanie, Liczba wyświetleń: 2794 english translation »
Proceduralne poziomy w AMOS
- Discord
-
Online: 9
- Cizar
- h...
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- piotrniz
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole